Witryny i sklepy dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli jeszcze nie masz strony internetowej lub myślisz o uruchomieniu sprzedaży w sieci, dobrze trafileś.
Tworzymy witryny internetowe na najbardziej popularnej w sieci platformie Wordpress. Rozwiązanie to, dzięki dopracowanemu interfejsowi, jest bardzo wygodne w użyciu i łatwo jest też je rozbudować o zaawansowane funkcjonalności. Jedną z nich może być sklep internetowy.
28,3%
Według W3Techs w 2017 taki procent serwisów internetowych był opartych na CMS Wordpress. Co więcej liczba ta cały czas rośnie.
Audyty SEO i UX. Optymalizacja konwersji
61%
Z badań Hubspot.com wynika, że dla tylu specjalistów marketingu strategia SEO należy do największych priorytetów ich firm, jeśli chodzi o inbound marketing.
Często największe problemy biznesów internetowych związane są z błędami na ich witrynach. Błędy te wpływają na niski ranking w wynikach wyszukiwania oraz na brak osiągania wyznaczonych celów. Jesteśmy po to, aby je wskazać i pomóc wyeliminować.
SEO, ang. Search Engine Optimization to czynności związane z osiąganiem wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Wiele z taktyk SEO można zastosować bezpośrednio na stronie. Chodzi tu zarówno o kwestie techniczne, jak i sposoby redagowania tekstów. Z kolei błędy użyteczności i tzw. UX (user experience) mogą obniżać tak zwaną konwersję, czyli nasz główny cel biznesowy na stronie. Audyt dotyczący obydwu rodzajów błędów, wraz z rekomendacjami pozwoli pchnąć biznes we właściwym kierunku.
Przygotowanie strategii obecności w sieci. Szkolenia
Swoją działalność czy biznes w sieci trzeba promować. Chętnie w tym pomożemy.
Sposobów na promocję biznesu w internecie jest wiele: kampanie Adwords, kampanie email, wspomagane marketing automation, kampanie Facebook, Linkedin, Instagram, obecność i zasilanie treściami profilu social media, strategia content marketingu, wyciąganie wniosków z danych analityki webowej, analiza konkurencji, trendów i słów kluczowych. Każdemu z tych aspektów trzeba nadać odpowiednią wagę, a następnie działania monitorować i optymalizować. Tak, aby poświęcony czas i wydane pieniądze gwarantowały jak najlepszy zwrot z inwestycji.
47%
Demand Gen Report donosi, że tylu kupujących B2B przejrzało 3 do 5 artykułów na temat produktu zanim rozpoczęło rozmowę ze sprzedawcą.